Kde je moja objednávka?
Svoju objednávku môžete ľahko sledovať prostredníctvom potvrdenia objednávky alebo svojho zákazníckeho účtu. Potvrdenie objednávky odosielame e-mailom po jej vytvorení. Ak máte zákaznícke konto, všetky informácie o svojej objednávke nájdete v časti "Moje objednávky".
Dostupnosť tovaru
Vždy sa snažíme mať pre vás na sklade čo najviac produktov.
V krátkosti vám vysvetlíme, čo jednotlivé názvy znamenajú:
Na sklade: produkt je k dispozícii na okamžité odoslanie. Odošle sa v ten istý alebo najneskôr v nasledujúci pracovný deň.
Na sklade od: produkt momentálne nie je na sklade. Mal by však byť opäť k dispozícii od uvedeného dátumu.
V súčasnosti nie je k dispozícii: žiaľ, nemáme presné informácie o tom, kedy bude produkt opäť na sklade. Je možné, že sa vyskytli problémy s dodávkou alebo výrobou. Môžete kliknúť na "Upozorniť ma, keď bude dostupný" a automaticky dostanete e-mail, hneď ako bude výrobok opäť na sklade.
Vypredaný: produkt sa už nevyrába alebo jeho výroba bola ukončená.
Dodacia lehota závisí od viacerých faktorov ako je napr. dodacia adresa, doručovacia služba, dostupnosť tovaru, čas objednávky alebo spôsob platby.
Radi vám to vysvetlíme podrobnejšie:
Našli ste výrobok, ktorý sa vám páči. V popise výrobku je uvedené "Na sklade". To znamená, že je pripravený na okamžitú expedíciu. Pri tomto výrobku a v nákupnom košíku môžete vidieť očakávané doručenie.
Ak do nákupného košíka pridáte ďalší výrobok a ten bude k dispozícii až neskôr, zmení sa dátum dodania celej objednávky. Objednávka bude odoslaná až vtedy, keď budú k dispozícii všetky produkty. Výrobky neodosielame jednotlivo, ale len celú objednávku.
Ak by sa vyskytli problémy s doručením Vašej objednávky, budeme Vás kontaktovať.
Môžem svoju objednávku zmeniť?
Ak je Vaša objednávka už zabalená, nie je možné už nič zmeniť. Tovar však môžete po jeho prijatí jednoducho vrátiť. Ako tak urobiť, nájdete v časti Vrátenie tovaru.
Ak Vaša objednávka ešte nebola zabalená alebo odoslaná a chcete ju zmeniť, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára. Uveďte nám všetky dôležité informácie ako napríklad:
- číslo objednávky
- ktorý produkt chcete zmeniť, stornovať alebo pridať (číslo položky, farba, veľkosť, ...)
Ak budete chcieť nejaký produkt vymeniť alebo doplniť môžu Vám vzniknúť dodatočné náklady alebo prebytok. Ak vzniknú náklady, dostanete od nás výzvu na úhradu danej sumy. Ak vznikne preplatok, túto sumu Vám samozrejme vrátime. Dajte nám prosím vedieť, či si budete želať túto sumu dostať vo forme zľavového kódu alebo či Vám ju máme previesť späť na Váš účet.
Môžem svoju objednávku stornovať?
Ak Vaša objednávka ešte nebola zabalená alebo odoslaná, môžete ju jednoducho zrušiť v prehľade vašich objednávok. Vždy sa snažíme vyjsť v ústrety našim zákazníkom, ale upozorňujeme, že ak je zásielka už zabalená a odoslaná, jej zrušenie už nie je možné.
Aký je aktuálny stav mojej objednávky?
Akonáhle je objednávka potvrdená, môžete vo svojom konte vidieť aktuálny stav.
Odoslanie po zaplatení - to znamená, že sme ešte nedostali Vašu platbu. Zmeny vo Vašej objednávke sú možné kedykoľvek.
Očakávané doručenie do ... - objednávka už prišla, ale ešte nebola spracovaná. Zmeny z Vašej strany sú možné kedykoľvek.
Odoslaná - objednávka bola odoslaná.
Stornovaná - Vaša objednávka bola zrušená.
Neprišlo mi potvrdenie objednávky.
Prosím, skontrolujte si priečinok "Spam", možno tam nájdete potvrdenie objednávky. V opačnom prípade ste možno zadali nesprávnu e-mailovú adresu alebo proces objednávky nebol dokončený správne. V takom prípade sa obráťte na náš zákaznícky servis.
Chcel by som zrušiť predplatné.
Svoje predplatné môžete jednoducho zrušiť tu.
Ak chcete vykonať zmeny vo svojom predplatnom, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
Moja objednávka je darček.
Blahoželania
K Vašej zásielke máte možnosť pridať svoje osobné želanie. Môžete si vybrať medzi rôznymi motívmi a nechať si zobraziť aj konečný výsledok.
Táto možnosť je zobrazená len pred uzavretím objednávky!
Priložiť faktúru k zásielke
Táto možnosť je dôležitá najmä vtedy, ak chcete poslať objednávku s darčekovým balením, ale bez toho, aby bola v zásielke priložená faktúra. V takom prípade môžete zadať fakturačnú adresu a ďalšiu doručovaciu adresu a zaškrtnúť políčko "Priložiť faktúru k zásielke". Balík sa potom odošle na doručovaciu adresu a faktúru zašleme samostatne na zadanú fakturačnú adresu.
Ak sú doručovacia a fakturačná adresa rovnaké, oba predmety (t. j. darčekový balík a faktúru) budú odoslané na rovnakú adresu, ale každý samostatne.
Ako dostanem faktúru?
Pri dokončení objednávky si môžete vybrať z dvoch možností:
- poslanie faktúry e-mailom (ekologickejšie)
- priloženie faktúry k objednávke (vytlačená faktúra je súčasťou zásielky)
Túto možnosť nájdete v kroku "Možnosti dopravy". Odporúčame nechať si poslať faktúru e-mailom, pretože nám záleží na životnom prostredí!